CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, desember 10, 2010

10. Desember

Tenk at det alt er blitt tiende desember. Det betyr at det bare er to uker igjen til julaften! Og enda bedre, bare en god uke til jeg skal hjemover! I pakkekalenderen idag fikk jeg enda mer å skrape (en bitteliten gevinst på 25kr) og godteri. Bjørnar fikk ansiktspeeling til bruk før barbering.

Her er de fleste julegavene er i hus, fint pakket inn, med til og fra-lapp. De jeg mangler nå skal jeg kjøpe når jeg kommer hjem.
Jeg har ikke begynt å pakke klær og slikt enda, men utgangspunktet har jeg klart. Over helgen hentes kofferten opp fra boden, sånn at jeg er ferdig pakket, og klar til å dra til Gardermoen rett etter jobb neste tirsdag.
Åh som jeg gleder meg til å være hjemme i nesten to uker! Stikkord; Familie, venner, god mat, julekos! La de neste elleve dagene gå foooort!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til du kommer hjem jenta mi ;)