CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, desember 17, 2010

17. Desember

Bjørnar fikk to nye Riedel Cognacglass til samlingen sin. Jeg fikk fredagsgodt. Bjørnar er på jobb, og jeg pakker for både han og meg. Bjørnar blir hentet i Oslo, så han får med seg alt han skal av gaver, dresser og klær. For meg ser det verre ut.... Jeg har alt fylt opp den største kofferten min, bare med gaver.. Og det er enda flere som skal oppi.. What to do?? Greit nok, jeg kan jo ta en koffert til, men hallo, jeg skal jo få det med meg også.. To trillekofferter, OG veske, går det? Det må jo bare gå.... Noen forslag anyone?

2 kommentarer:

Kine sa...

D går heilt fint =D
Du trille en koffert foran deg (den armen som veska henger på) og drar den andre med deg ;) d går utrolig nokk veldi bra =P

Susanne sa...

Et lide stykke ja:p
men eg må fra nydalen, me tbane te nationaltheateret, så på flytoget som alltid e fullt, så gjennom halve gardermoen... Eventuelt, må eg gå 15 min i oppøvebakke fra nydalen te storo, å d e stress å dytta og dra trillekofferten oppøve i snøen:p
Men eg ska nok få d me meg;)