CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, desember 19, 2010

19. Desember

For en dag!
Bjørnar skulle egentlig reise hjem idag. Planen var at vi skulle spise koselig middag, å se håndballfinalen sammen etter at jeg var ferdig på jobb. Senere på kvelden skulle han blitt hentet av foreldrene, som har vært i Newcastle. Det skjedde jo såklart ikke. På grunn av snøkaoset var flyet kansellert, så her sitter vi. (Må innrømme at jeg liker det)
Vi har begge jobbet mye i det siste, og ikke sett så mye til hverandre. Derfor er det deilig å ha en kveld sammen, før vi drar hvert til vårt for å feire jul.
Og vet dere hva? Siden jeg har så liten plass i kofferten, fikk jeg lov til å åpne julegaven fra Bjørnars foreldre idag. Heldige meg fikk Wik&Walsøe vasen i motivet Alveskog. LYKKE!

0 kommentarer: