CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juli 29, 2010

Endelig ny lampe!

Etter mye venting, frustrasjon, mailer frem og tilbake, telefoner og forhåpninger kom endelig lampene jeg skulle hentet i Danmark i påsken! Taklampen, PH5 blir værende trygt i esken sin hjemme hos mamma og pappa, frem til Bjørnar og jeg flytter om et års tid. Mens bordlampen, PH 4/3 står trygt plassert på TV-benken her i Nydalen. Jeg er så fornøyd!

Vi er skikkelig forelsket, PH 4/3 og jeg. Hihi! Pengene jeg har fått til bursdagen av tante Jani og besteforeldre har gått til å finansiere denne lampen, da jeg liker å bruke slike penger på noe jeg kan ha lenge. (Ifjor kjøpte jeg Kitchen Aid kjøkkenmaskin).
Til slutt vil jeg si tusen millioner takk til Therese, som var så snill å ordnet med tollpapirer, og henting av lampen mens vi var på ferie! Du er en knupp!

Siden jeg hadde fri fra jobb idag, benyttet jeg anledningen til å shine leiligheten. Må si meg fornøyd med egen innsats. Mangler bare badet, men det er så fult av klesvask at jeg nesten ikke tør gå inn..!
Den fine Herstal taklampen jeg fikk i innflytningsgave av farmor og farfar får henge trygt i hvertfall ett år til!
Bjørnar har fått Herstal bordlampen vi hadde på TV-benken før som nattbordslampe.

1 kommentarer:

Therese sa...

Så flinke du har vert!:)