CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juli 27, 2010

Lloret de Mar juli 2010!

Tre uker i Spania går vanvittig fort! For å si det mildt, var det hardt å komme tilbake søndags kveld, for så å begynne på jobb klokken 10 mandags morgen! Men jeg overlevde! Jeg jobber hele denne uka, og Bjørnar har dratt til Sørlandet. Så jeg koser meg med solarium, jordbær, klesvask, jobb og blogging!

Min vakre mamma, første dag i Spania. Skulle trodd at hun hadde tjuvstartet en måned før oss andre, så brun som hun er!

En av våre favorittrestauranter i Lloret. Den heter OrientExpressen, og er bygget som en togvogn både utvendig og innvendig! Utrolig stilig, i tillegg til verdens søteste kelnere, og beste mat!

Bjørnar var kjempefornøyd når jeg ble med inn på en skikkelig brun pub (bokstavlig talt)!

Jeg følte at jeg måtte tilføye baren litt farge, og bestillte selvfølgelig en WKD blue!

Hele "familien" koser seg på fortauscafé i handlegaten i Lloret.

Butikkene hadde ikke mye spennede å by på.. Men noen øredobber ble det jo..

På bursdagen min ble jeg overrasket gang etter gang etter gang! Først med fine gaver (Bodum termokopp fra Diesel, og Louis Vuitton lommebok fra Bjørnar). Deretter med "bursdagsselskap". Gjestene hadde i all hemmelighet ordnet bord på Restaurant America, og Cava som velkomstdrink. Etter middagen hadde de bestillt herlige jordbær med vaniljeis. Jeg fikk til og med lys på isen min! Fantastisk!

Videre var det duket for den O'Store VM-finalen. Pappa og Bjørnar løp byen rundt for å få tak i flagg og Spania-drakt.

Byen var mildt sagt i ekstase etter seieren. Alt som kunne krype og gå hadde tatt turen ut i gatene for å feire med Spania! Magisk stemning!

For å få litt avveksling fra Lloret tok vi noen turer inn til nabobyen Blanes. Her ble det litt shopping, og mye god mat.

Mamma, pappa og med på strandprommenaden i Blanes.

Vel, jeg håper at alle dere lesere (hvis jeg har noen igjen etter tre uker uten oppdatering) har hatt en like fin ferie som meg! Som dere skjønner har min vært tilnærmet lik perfekt. Det eneste som manglet var min lille skjønne søster!

0 kommentarer: