CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juli 27, 2010

Marked og Marineland

Hver tirsdag er det markedsdag i Lloret de Mar. Det er mange år siden jeg var der sist (de selger jo bare ræl der). Men i år fant vi altså ut at vi skulle ta turen inn likevel. Jeg vet ikke om jeg skal si utrolig nok, eller selvfølgelig fant jeg ikke noe å kjøpe. Men det var gøy å ha vært innom igjen!

Fredagen før vi reiste hjem var det overskyet og "kaldt", så da bestemte vi oss for å ta en tur til Marineland. Der hadde vi heller ikke vært på manaaange år, og med tanke på at det eneste som var å se på i parken der, var et 30 minutters sjøløveshow, og et tilsvarende med delfiner, skjønner jeg hvorfor! Etter et par timer tok vi taxi tilbake til leiligheten, og gikk ned på strandbaren for å se Tour de France!



Ei "stakkars" jente fra publikum ble kastet i vannet av den ene sjøløva, som etterpå var skikkelig fornøyd med seg selv!

Delfinene gjør triksene sine!

Det var forresten noen fugler å se på i parken også..

0 kommentarer: