CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juli 29, 2010

Verdens heldigste!

...Okay, det er ikke bursdagen min idag, men!
Som mange av dere vet, hadde jeg bursdag når vi var i Spania. Jeg føler ikke at jeg har fått takket ordentlig for alle gratulasjoner og gaver, så hva er vel bedre enn å bruke bloggen som talerør?!

Så, tusen takk for alle gratulasjoner på telefon, tekstmelding og ikkeminst på facebook. Jeg ble helt satt ut når jeg sjekket oppdateringene der! Så over til gavene. Jeg fikk for det meste penger, som jeg ønsket meg.

Ellers ble jeg overrasket med gave fra Diesel. Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle få noen gaver, så jeg ble utrolig glad for denne Bodum termokoppen. Meningen var at jeg skulle bruke den til kaldt vann og isbiter på stranden, men dum som jeg er, var jeg livredd for at steinene på stranden skulle skrape opp stålet.. Hehe!

En annen gave jeg absolutt ikke var forberedt på å få var gaven fra Bjørnar. Han hadde kjøpt den i all hemmelighet, og smuglet den oppi kofferten, for så å smugle den inn på rommet til mamma og pappa, uten at jeg merket noen ting! Jeg la ikke engang merke til den da vi måtte pakke om koffertene våre på Gardermoen! (KLM har innført nye regler på bagasje)..

Vel, jeg ble ihvertfall satt ut når vi satt i leiligheten å spilte kort og drakk champagne, og Bjørnar spurte om jeg ville ha gaven min, og fikk ikke frem et ord når jeg pakket den opp! Ja, jeg hadde ønsket meg den, men hallo, jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få den!

0 kommentarer: