CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, januar 27, 2011

Den store kokeboka!

Når jeg var ferdig på jobb på tirsdag, gikk jeg en tur innom Notabene. Her fant jeg en bok som vekket interesse, og den ble med meg hjem som en gave til kjæresten. Nå håper jeg på mye god mat fremover!

Boken er delt inn i kategorier som supper, forretter, hovedretter, fisk, gryteretter, tradisjonelle retter, desserter og drinker. I tillegg til hver rett er det en vinanbefaling.

Et noe fargerikt omslag, og fargene går som en rød tråd gjennom hele boken.

Det er illustrert med flotte bilder til så og si alle rettene, noe som for meg gjør matlaging mye mer inspirerende.

Kan nesten ikke vente med å prøve disse gratinerte potetene!

Eller kanskje prøve å lage den velkjente Moiburgeren hjemme på mitt eget kjøkken?

Oppskriftene er iallefall mange og boken er oversiktelig. Det er akkurat hva jeg ønsker meg av en kokebok! Så nå er det bare å sette i gang. (Nei, Randi og Stig, ikke ha for store forhåpninger til helgemiddagen!)

0 kommentarer: