CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, januar 11, 2011

Slike tirsdager liker jeg!

Idag sov jeg lenge, var ikke oppe før nærmere halv 10. Da måtte jeg låse Bjørnar ut. Han skulle nemlig ned til Operaen for å representere Bølgen&Moi Nydalen som offisiell restaurant under ski-VM. Jeg spiste en lang og deilig frokost med meg selv, ryddet litt, og klokken 12.30 begynte jeg på jobb. Jeg skulle bare steppe inn noen timer for Kristina. Klokken 15 var jeg allerede ferdig, og like før jeg skulle gå, kom Emira, som egentlig ikke begynte på jobb før klokken 16.30. Vi gikk derfor en runde på senteret, og tok en kaffe på Kaffebrenneriet. Etterpå møtte jeg Bjørnar. Vi shoppet litt, og snill som han er, kjøpte han nydelige tulipaner til meg! Jeg måtte jo få prøve ut den fine vasen jeg fikk til jul!

Nå sitter jeg med beina på bordet, og nyter synet av tulipanene. Flere kubbelys er tent, og vi skal straks begynne på middagen. For en herlig tirsdag!

0 kommentarer: