CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, januar 10, 2011

Fin start på uka!

Kjæresten er på jobb, og jeg koser meg med min andre smoothie for dagen. Jeg har virkelig blitt hekta! Hver dag siden jeg kom hjem fra Sandnes har jeg laget minst en smoothie.
Kveldens ingredienser er frosne jordbær, et par bringebær, bittelitt appelsinjuice, enda litt mer druejuice, og et par små isbiter. Min favoritt!

Jeg har også fått ryddet litt i skuffer og skap idag. Etter jul har vi alltid container utenfor leiligheten, så det er godt å få ryddet opp litt, så det blir litt mindre å flytte hjem. Jeg har også bakt brød, sånn at Bjørnar får kveldsmat når han kommer hjem.

Ønsker dere alle en god kveld! Nå skal jeg nyte et stykke varmt brød med brunost!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Åh nå e eg mesunnelig på Bjørnar asså! Nybakt brød med brunost, trenge isje sei mer.. eg blir solten! Send øve litt t meg? <3