CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, januar 23, 2011

Helgene går så alt for fort!

Etter en lang uke med jobb hver dag, inkludert lørdag, var det deilig med dagen idag på sofaen sammen med kjæresten. Vi har laget god mat, og sett koselige filmer. Vi har ladet batteriene, noe som virkelig trengtes etter kvelden igår. Vi var sammen med Sjur, Renate, Andrea og Magnus. Renate har bursdag idag, så vi feiret henne litt på forskudd.
Nå er jeg klar for en ny uke med jobbing hver dag. Neste helg får vi besøk av familien til Bjørnar. Det gleder jeg meg til! Da blir det enda en kosehelg. Og det er jo ingen hemmelighet at jeg liker slike helger! Det er heller ingen hemmelighet at jeg er helt heta på smoothie, så nå skal jeg komme meg opp av sofaen, å lage meg en skikkelig fruktbombe!

0 kommentarer: