CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, januar 09, 2011

Søndagsmodus!

Jada, jada, lenge leve bloggtørke! Nå har jeg iallefall byttet bort juleheaderen og de røde overskriftene..! Den siste tiden har bare fløyet avsted, og bloggen har helt klart blitt nedprioritert. Men nå er jeg back on track!

Det er allerede en uke siden jeg kom tilbake fra Sandnes. Jeg har jobbet hver dag, utenom på torsdag. Da var vi på hyggelig Bølgen-middag med Sjur og Renate. Ellers har vi bare ryddet og vasket bort julen, prøvd ut forskjellige julegaver, og kost oss sammen.
Vi har også bestillt tur hjem til Sandnes. Vi skal hjemover siste helgen i februar, begge to. Jammen på tide spør du meg. Bjørnar har nemlig ikke vært i Sandnes siden mai 2009!

Nå ligger vi på sofaen å ser på ski. Det er visst veldig spennende idag, ifølge Bjørnar. Han var ute igår, så det er ikke så mye fart i han idag. Hehe! Jeg pleier bare forkjølelsen, som ser ut til å aldri slippe taket.. Noen tips?

1 kommentarer:

Iselin sa...

God varm mangote redda vertfall meg fra forkjølelsen:) God bedring:)

Ja d va jammen på tide at Bjørnar komme te Sandnes nå ja!:P