CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 28, 2011

En måned til vi flytter!

Puh! Flytting er slitsomt!
Det er bare en måned til vi skal flytte, og pakkingen har begynt for alvor. Planen er klar for hva som skjer fremover, så nå er det bare å bruke all ledig tid til nøye organisering av ting og tang. I tillegg vil jeg at alt skal være rent og pent når det pakkes ned, da vi ikke vet hvor lenge det skal lagres. For øyeblikket står både lysestaker og blomsterpotter i oppvaskmaskinen. Hehe! Resten av leiligheten er mildt sagt kaos!

Jeg vet ikke om jeg er glad for, eller angrer på at vi har tatt vare på så og si alle esker til ting vi har kjøpt...?

Vel, jeg kan ikke sitte her hele kvelden. Ser på bildet at tulipanene har takket for seg.. Å kaste de blir vel neste post på programmet, mens jeg venter på at ting og tang kan tørke for å pakkes ned.. Kanskje på tide å pakke ned påskepynten også..? Hehe!

0 kommentarer: