CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, april 06, 2011

Nytt servise

Bildet er lånt fra google.no
Jeg har begynt å samle på nytt servise! Det heter New Wave, og kommer fra Villeroy&Boch. Jeg er helt betatt, men har bestemt meg for å la det ligge nedpakket frem til jeg flytter. Jeg kjenner at det klør i fingrene, jeg vil begynne å bruke det med en gang! Foreløpig har jeg frokostasjetter, middagsasjetter, dessertskåler og litt forskjellige serveringsskåler. Tanken var å bruke det til hverdags, men også til fint frem til jeg får et eget finservise. Her har jeg også tankene klare for hva jeg ønsker, så det er vel bare å begynne å spare på det også etterhvert!

3 kommentarer:

Kine sa...

ELSK!!!!

Susanne sa...

Eg vett! E så forelska! <3

Far sa...

Så fint det var, du har god smak. Klem.