CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, april 17, 2011

Palmesøndag

Det var deilig å ta et tidlig fly tilbake til Oslo idag. Vi var tilbake i leiligheten rundt klokken 14, og har brukt dagen til å slappe av, vaske klær, og vi (jeg) har selvfølgelig funnet frem påskepynten!

Når vi var hjemme hadde en liten påskeharesøster lagt et nydelig egg i kofferten min. Jeg har allerede tittet oppi det, og der var det mye godt! Nå gleder jeg meg til påsken begynner ordentlig, så jeg kan kose meg med alt "kina-snopet" (Hun kom hjem fra Kina for en ukes tid siden).

Disse to herlighetene kjøpte jeg i Danmark i påsken i fjor. De er laget av stål, så de var like fine i år! De skal selvfølgelig fylles med masse godt!

 Siden jeg ble så forelsket i eggene jeg kjøpte i fjor, har jeg kjøpt et nytt til "samlingen" i år.

Ellers har vi ikke mye påskepynt. Det eneste vi har er disse påskeharene, som dere sikkert så på bloggen både i fjor og året før. Jeg skal også kjøpe noen påskeliljer å pynte opp med.

0 kommentarer: