CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 28, 2011

Planlegger ny tur hjem!

Forrige gang jeg var hjemme var det veldig impulst, neste gang blir litt mer planlagt. Jeg er nemlig invitert i farmor og farfar's diamantbryllup 22 mai. Jeg gleder meg veldig, og billettene hjem er i boks. Det vil si, jeg skal kjøre den ene veien (fra Oslo til Sandnes).
Mange blir sikkert litt stresset nå, siden jeg hater å kjøre. Men slapp av. Pappa flyr til Oslo fredags morgen, og kjører med meg hjem! Det blir koselig med selskap i bilen. Pappa og jeg har et utrolig godt forhold, og vi snakker sammen om alt. Sommerens spaniatur er bestillt, så jeg tenker det blir litt planlegging rundt den! Jeg gleder meg hvertfall, både til Sandnesbesøk, diamantbryllup og spaniatur!

3 kommentarer:

Kine sa...

GLEDE! =) og veldig misunnelig på Spania tur ;)

Susanne sa...

hihi! ikkje feil me tre og ei halv uga i varmen nei;)

Kine sa...

tre og ei halv uka?? heldiggris!!!!