CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, april 24, 2011

Påskegodt!

På tirsdag dro Bjørnar til Risør for å være der i påsken. Jeg brukte dagen til å vaske og ordne, og jobbet på kvelden. Jeg jobbet også dagvakt på onsdag, og når jeg var ferdig på jobb møtte jeg mamma og pappa. De kom kjørende fra Sandnes for å være sammen med meg noen dager siden jeg ikke hadde mulighet til å dra bort selv. Vi gikk oss en runde på Storosenteret. Mamma shoppet (som vanlig..!). Vi kjøpte også med oss masse god mat hjem. Kvelden ble brukt til avslapping og diskusjon av fremtidsplaner, både for meg, og for de. Mye spennende kommer til å skje fremover. Jeg var sliten etter en lang dag på jobb, og mamma og pappa etter en lang dag i bilen, så vi tok kvelden etter hele familiens favorittprogram, Criminal Minds.

Jeg fikk nydelige påsketulipaner av mamma!
 På torsdag sto vi tidlig opp, koste oss med lang påskefrokost, før vi satte oss i bilen å kjørte til Cecilie i Hurdal. Her skulle vi få være med på hennes gjøremål i løpet av en dag som elev på ridelinja. For min del er jeg både allergisk og redd for dyr, men det var gøy å se hvordan hun hadde det på skolen. Et uforglemmelig syn var også å se pappa ri på en tykk "øl-hest", som han så fint kalte den.
Vi grillet til lunsj på en flott strand  ved Hurdalsjøen, og kvelden ble avsluttet på Egon på Jessheim.
Derfra dro Cecilie tilbake til skolen, og vi tilbake til Oslo.
På fredag var vi igjen tidlig oppe, denne gangen for å være harry å dra til Sverige. Vi var litt skeptiske med tanke på alle medieoppslagene i forbindelse med skjærtorsdag i Strømstad, men langfredag var betraktelig roligere. Vi fikk shoppet både klær, øl og matvarer, og alle var fornøyde når vi passerte tollen uten å bli stoppet.
Til middag gjorde vi det igjen enkelt, denne gangen med Egon på Storo.
Lørdags morgen dro mamma og pappa hjem, og jeg var på jobb. Når jeg kom hjem var jeg helt skutt, så jeg sovnet på sofaen, og der ble jeg liggende til jeg gikk å la meg. Hehe!
Nå er det tid for påskekos, og en episode av Sex&Singelliv!

1 kommentarer:

Kine sa...

Så fint at du har hatt en kjekk påske! Og både fått besøk og dratt på besøk! Sikkert kjempe kjekkt med en dag på Hurdalverk tross allergier! =)
Meeen likte ikkje heilt den med at myye spennende komme te å skje fremøve, både med dokk og foreldrene dokkes.. fortell, fortell!! =) har eg forresten sagt at me blir naboer igjen?? =) Me kjøpe mamma og pappa sitt hus når de flytte i leiligheten sin =D