CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juni 14, 2011

Bånn Gass!

Det blir lite tid til denne karen her om dagen. Jeg visste jeg kom til å få en travel sommer, og nå har det toppet seg. Daglig leder på Kitch'n i Langgaten ringte meg tidligere idag, hun trengte meg. Så frem til vi drar på ferie, skal jeg jobbe i Avinor fra 8-15, og på Kitch'n fra klokken 15.30 og utover. Jeg jobber også hver lørdag fremover. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg! På lørdag var det to uker siden jeg hadde min siste vakt på Storo, og savnet er stort. Jeg begynner allerede imorgen, og da har vi langåpent til klokken 22, siden det er "Sandnesugå".
På mandag som kommer begynner jeg i en tredje jobb. Det er en jobb jeg også har hatt før, i familiefirmaet. Så nå må jeg legge på enda et ønske på burdagsønskene mine, og det er flere timer i døgnet! Ønsk meg lykke til!:) 

1 kommentarer:

Far sa...

Lykke til vennen, du er så flink.