CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 23, 2011

Sommerfint hår

Igår fikk jeg kommet meg til frisøren, eller det vil si, frisøren kom hjem til meg. Det var deilig å få stusset håret litt før vi drar til Spania.
Ellers har jeg også bestilt shampoo, balsam, hårkur og solbeskyttende spray til å ha med på ferien. Jeg venter fortsatt på hårkuren, men satser på at den dukker opp i posten før vi drar. Avreise nærmer seg, og jeg kjenner på kroppen at det skal bli godt å komme seg bort litt. Det har vært en lang vår med mye jobbing, to dødsfall, og bruddet mellom Bjørnar og meg, og det merkes.

Nå prøver jeg bare å kose meg så mye jeg kan. Imorgen skal vi feire Sankthans, en dag på overtid. Men det er bedre sent enn aldri!
Håper dere søte, trofaste lesere der ute har hatt en fin kveld. Jeg har ganske dårlig samvittighet for den dårlige bloggingen for tiden.. Men håper dere forstår!

1 kommentarer:

Kine sa...

Unne deg VIRKELIG de ukene i syden!! <3