CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, juni 12, 2011

Jeg har jo snart bursdag!

Det begynner å nærme seg bursdagen min, og jeg har begynt å få en del spørsmål om hva som står på ønskelisten. Det blir rart å være hjemme i Sandnes på selve dagen, noe jeg aldri har vært før. Vi har vært i utlandet hvert år siden jeg ble født, bortsett fra for et par år siden, da var jeg i Risør. Vel, tilbake til ønskelisten. Jeg ønsker meg nytt kompaktkamera, gjerne i gull/beige. Jeg ønsker meg også nye Nike Shox, og/eller andre joggesko. En Mac er aldri å forakte, ei heller et pengetre. I tillegg til hva bildet viser, ønsker jeg meg ny seng, og en oppbevaringspose til bunad og bunadssko, som jeg ikke fant bilde av på nettet. Ellers er det bare å bruke fantasien, jeg blir glad for alt! Håper dette var gode tips til dere som har spurt meg!

0 kommentarer: