CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, juni 18, 2011

Når jeg ikke jobber, shopper jeg!

Den siste uka har gått med til jobbing, først i Avinor på dagtid, deretter på Kitch'n på kveldstid. Nå er jeg sliten, for å si det mildt. Som jeg nevnte i forrige innlegg har det vært Sandnesuke denne uken, med mange gode tilbud. Så når jeg har vært ferdig på jobb, har det selvfølgelig blitt litt shopping. I ettermiddag var mamma og jeg en liten runde, og vi endte opp med å kjøpe den utrolig freshe kjølebagen Menu har kommet med. Den skal såklart være med til Spania.
Ellers er det jo begrenset med interiørting jeg kjøper lengre. Alt jeg eier og har står pakket bort, så det er ikke vits å kjøpe mer. Det positive med mindre interiørshopping, er at det blir mer å fylle på med i klesskapet, noe som aldri er feil.
Vel, nå har jeg faktisk lagt meg. Kvelden igår ble sen, da Ragnhild, Cecilie, Kristine, Iselin og jeg ble sittende å spille spillet Black Box. Det er forøvrig et spill jeg anbefaler alle som vil ha en morsom kveld med venner!

0 kommentarer: