CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 02, 2011

Familiedag!

Dagen idag har vært en koselig familiedag. Vi sov lenge alle mann, og dagen har gått i et avslappende tempo. Vi har gjort hagearbeid (alle som kjenner meg vet at dette er noe jeg misliker) og resultatet ble bra! Imorgen skal det plantes på den ene siden av huset, så da er vi et steg nærmere "prosjekt ny hage og nye uteplasser". På den ene uteplassen skal vi ha ordentlig gassgrill, men den har ikke kommet på plass enda, så i mellomtiden har vi kjøpt en liten Weber-grill. Denne ble innviet idag, med mye deilig grillmat. Utover ettermiddagen kom regnet, så dagen ble avsluttet med filmen Knight and Day.
Nå har jeg krøpet opp i den store sengen min, må innrømme at det er ensomt å sove alene hver eneste natt. Menmen.. Imorgen venter iallefall en ny dag full av planer. Lunsj hos farmor og farfar, kaffe hos Kine, plante og malingshandling med pappa, og jeg har hørt rykter om fredagspizza. Himmelsk!

1 kommentarer:

Therese sa...

Så koselig :-)