CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, august 07, 2008

IYIYIY på vei!

Endelig er Tivoli IYIYIY ipod høytalerne mine på vei! Håper at de kommer iløpet av morgendagen, eller på lørdag, for jeg savner virkelig musikk i stua. Nå har vi bare et stooort stereoanlegg på soverommet, så ser frem til den lille IY'en som er lett å flytte mellom rommene!



Ellers har jeg vært på jobb idag. Tidlig vakt, det passet fint, for Bjørnar har jobbet tidlig hele denne uken. Etter at vi kom hjem, har vi skrudd sammen resten av hyllene nede i boden, så nå er det bare å kvitte seg med tøreketrommelen, så blir det perfekt!

Nå sitter Bjørnar å spiller Nintendo Wii, han er helt hekta! Hehe. Jeg skal gå i dusjen nå, så skal vi se Haisommer, fordi Bjørnar mobber meg for at jeg er den eneste i verden som ikke har sett de filmene..! Hehe! (han tar igjen for at jeg mobber ham for at han ikke har sett Flåklypa.. Hehe!)

Imorgen skal jeg jobbe leeenge.. 13-21.. Det blir heldigvis penger av det:)

Som sagt, nå hopper jeg i dusjen!
Adios Amigos!

0 kommentarer: