CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 31, 2008

Koselig helgebesøk!

På fredag måtte jeg jobbe et par timer. Det var helt kaos på jobb, flere paller med varer til september-kampanjen var kommet. Som takk for hjelpen fikk jeg i tillegg til lønn, tre fine Menu skåler, som kan brukes til godteri og potetgull, og andre småting:) Senere på kvelden kom Maren, Caroline og Stig. Bjørnar lagt herlig biff, og fløtegratinerte poteter. Jeg fikk brukt det fine bestikket mitt, og alt var helt topp! På lørdag spiste vi herlig frokost, før Stig dro tilbake til Risør. Dessverre måtte både Bjørnar og jeg jobbe, men jentene skulle møte noen de ble kjent med på Malta, så det var ikke så farlig. På jobb var det helt "texas", og jeg var alene..
Hun jeg egentlig skulle jobbe sammen med, måtte gå, for hun skulle besøke bestemoren, og rakk da et tidligere tog. Utrolig teit å gå fra jobb av den grunn, spesielt når det er så mye å gjøre.. Menmen..

Når jeg endelig var ferdig på jobb, dro vi til byen, møtte Emily, og spiste på Dolly, før vi endelig skulle få se Mamma Mia! Helt fantastisk film, og nå spilles filmmusikken for fullt på IY'en! Jeg er hekta!- Ny favorittfilm ja:)

Bjørnar skal snart på personalmøte, og jeg tenkte at jeg skulle bake boller:)

Ha en fin søndagskveld!
-Susi <3

0 kommentarer: