CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, august 28, 2008

Jentekveld!

Igår startet dagen tidlig. Klokken 08.00 var det personalmøte på Kitch'n. Det var godt å komme seg opp, for på onsdager begynner jeg ikke på skolen før 14.30, og da er det lett å sove litt for lenge om morgenen. Men igår fikk jeg både lest, spist herlig frokost, og ryddet litt.

Etter forelesning dro Emily, Pernille, Tina og jeg til byen. Vi gikk en runde på House of Oslo, før vi gikk ned på SjakkMatt for å spise. Der var det helt fult, og vi var veldig sultne, så vi måtte nøye oss med Fridays. Vi hadde det utrolig koselig, og tiden bare fløy avsted!

Imorgen kommer Maren og Caroline. Det gleder jeg meg til! Synd at både Bjørnar og jeg skal jobbe på lørdag, men da skal jentene være sammen med noen de var på språkskole med i sommer. På lørdags kveld satser vi på å få sett Mamma Mia:)
Klem

0 kommentarer: