CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, august 22, 2008

Sliiiiten!

Den første uken på skolen har vært hard! Er jammen glad for at jeg ikke har jobbet noe denne uken, da tror jeg ikke at jeg hadde overlevd! Hehe!
Det begynner å bli noen dager siden sist jeg oppdaterte. På onsdag var jeg kjempefling, vasket vinduene ute, og bakte firkløverkake. Den ble kjempegod! Igår skjedde det ikke noe spesielt, annet enn at Bjørnar og jeg hadde vært sammen i ett år og 10 måneder, det er nesten to år det! Hehe! Jeg fikk fiine roser, som det kommer bilde av etterhvert, men Bjørnar har med seg kameraet på Charterfeberfesten ikveld. Jeg skal på jobb klokken 9 imorgen tidlig, så jeg tror jeg holder meg hjemme bare. Ligge på sofaen, sløve, og bare kooose meg! -Og imorgen, når jeg kommer hjem fra jobb, venter det en overraskelse på meg!!

Can't wait!


Fiine roser:)


Sier bare ett ord; Charter!

0 kommentarer: