CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, august 19, 2008

Oppdatering før jeg kryper til køys :)

Dagene går virkelig fort for tiden, imorgen er det allerede onsdag!
Idag begynte jeg ikke på skolen før kvart over elleve, så jeg sov helt til klokken ni. Er deilig å kunne bruke lang tid om morgenen, spise ordentlig frokost, og ikke haste med sminke og klær. Etter skolen ble Emily med meg hjem, og vi gikk en tur på Storo. ER så irriterende med alt byggearbeidet der oppe, men det blir veldig bra når det blir ferdig! Vi handlet ikke noe særlig, men så tilfeldig vis idet vi skulle til å gå hjem at det var 40% på alle produkter fra Lilleborg på Ica. Så da fikk jeg kjøpt meg Jif vindusystem, og litt andre ting til Jif gulvmoppen min.

Det ble veldig tungt å bære hjem, så vi fant ut at vi skulle belønne oss med smoothie fra SmootheXchange. Namminam! Det er seriøst verdens beste smoothie!
Vi tok de med hjem, og spilte litt Nintendo Wii, og laget noen gode drinker. Og gjett om jeg slo Emily i bowling? ;)

I 5-tiden begynte det å rumle i magen til Emily, så da måtte vi ut å få oss noe mat. Vi endte opp på Bølgen&Moi, og spiste deilige nordsjøreker! Kvelden avsluttet vi hjemme hos meg, med en film som jeg ikke skal nevne tittelen på. Hehe!

Det var alt for idag, god natt!

0 kommentarer: