CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 07, 2010

Endelig fredag!

Endelig er det fredag igjen! Uken har vært lang, spesielt for Bjørnar som har hatt to eksamener. Selv jobbet jeg til 24.00 igår, da Storo-senteret hadde nattåpent. Det skjedde utrolig mye spennede på senteret, og som naboen min på Eurosko så fint sa; "jeg spiste både lunsj og middag da jeg tok runden på smaksprøver på Ica". Desserten fikk hun på utsiden, hvor de sto å delte ut marsipankake.

Vel, nå har jeg vasket hele leiligheten, vi har handlet inn mat til helgen og roen begynner å senke seg her i huset. Som dere ser på bildet over har jeg endelig fått blomster til vasen min. Det ble jo bare så fint! Jeg elsker virkelig den vasen!
Ellers fikk jeg også grenet til meg de lekreste krystall lysestakene på Tilbords idag! Mamma har de hjemme (gave fra pappa, som jeg hjalp til å finne) og jeg har elsket de siden! De er høye og robuste, og man kan bruke de til både kronelys og kubbelys. Nå er jeg skikkelig fornøyd, og klar for en siste helg med strategi!
God helg, dere!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Har du fått blomstene fra Bjørnar?:p Kjempefine lysestaker og:)