CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, mai 04, 2010

Jeg legger meg inn!

Seriøst, jeg blir så depresiv av dette snøværet at jeg vurderer å legge meg inn på en institusjon med andre depresive mennesker! Vi er liksom kommet til 4.mai (Gratulerer med dagen svigermor Randi) og det skal ikke snø vannrett på en dag som idag! Og stakkars Miriam, hun måtte nærmest kjøre i kolonne når hun skulle på skolen idag! Ikke hadde hun på piggdekk heller. Hvor blir det liksom av den globale oppvarmingen? (Har hørt rykter om at den fortiden befinner seg i Sandnes-men det hjelper ikke meg stort!) Nå er jeg virkelig glad for at jeg har tre uker i spania å se frem til!
Ellers har jeg hatt en finfin dag. Om en stund skal Therese og jeg på trening. Det blir digg!
Ønsker alle en fiiiin dag videre! Nå skal vi ut å lage snømann!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Bra det ikke snør mer:D
Flinke dere er som trener!:)