CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, mai 15, 2010

Mye på agendaen!

Igår jobbet jeg til klokken 21. Det var mye å gjøre på jobb, så når jeg kom hjem til ferdiglaget middag ble jeg glad! I 23-tiden ringte Sindre og Karoline. De inviterte oss over på verandaen deres. Kristina og en kamerat av henne var der også, og vi ble sittende ute til langt på natt. Kanskje ikke ikke så lurt for min del, som skulle på jobb klokken 10 idag, men det gikk heldigvis bra. Nå har jeg kommet meg hjem, og er på vei i dusjen. Litt senere kommer Therese. Vi skal kose oss med vin og jordbær. Bjørnar skal jobbe ikveld, så det blir ordentlig jentekveld!

Imorgen har jeg også litt å gjøre. Jeg skal bake en sjokoladekake til 17.mai. Etterpå skal jeg være sammen med Therese, Maria og Emilie. Vi skal kose oss med reker og hvitvin. Håper bare været blir bedre! -Iallefall til 17.mai!

0 kommentarer: