CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mai 02, 2010

Lloret de Mar

Første kvelden etter at vi kom.


En tur inne i nabobyen Blanes for å se på VM i fyrverkeri.

Klare for herlig middag på restauranten The Orient Express (innredet som toget)

Da var endelig flybillettene til årets sydentur i boks! Nå må bare eksamenstiden gjøres unna, så kan vi dra till mitt favoritt feriested! Lloret de Mar heter byen, og ligger ca en time nord for Barcelona. Dette blir tredje gangen Bjørnar og jeg drar dit sammen. Vi drar også sammen med mamma og pappa. Jeg synes det er utrolig koselig å være med de på ferie. Etter at jeg flyttet til Oslo er det jo begrenset hvor mye jeg ser de, så da er sommerferien en grei måte å få vært litt sammen på. Og vi sier jo ikke nei takk til å bli litt sponset heller! Hihi!

Bildene over er fra første gang Bjørnar og jeg var der sammen, i 2007. Late dager på stranden, herlige middager ute på restaurant, shopping, og ikkeminst dagsturer inn til Barcelona. Vi blir borte i tre uker, så vi får nok av tid til å kose oss på.
Ååå! Trenger jeg å si at jeg gleder meg? :D

0 kommentarer: