CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mai 14, 2010

Forsmak på sommeren!

For en herlig dag! Klokken 8 møttes Therese og jeg på trening. Det er godt å begynne dagen med litt aktiviteter, føler meg alltid så mye mer opplagt etterpå. Når jeg kom hjem var det rett ned i juss-bøkene. Eksamen er 20 mai, så litt repetisjon er greit. Nå har jeg akkurat hatt en liten pause, og spist GOOODE jordbær! Selv om det er iskaldt ute, fikk jeg virkelig sommerfølelse av det. Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg gleder meg til sol og varme!

Vel, nå skal jeg grave meg ned i bøkene igjen frem til jeg skal på jobb kl. 16.30. Føler jeg ligger litt etter siden jeg har hatt to dagvakter på jobb denne uken, og ikke er så flink til å lese når jeg kommer hjem nærmere halv 6. Men jeg trenger pengene, så det får gå. Heldigvis har jeg jo følgt godt med på forelesningene!

Ha en suuuuper fredag dere!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Jordbær e skikkeli sommer! Herliig d såg ud!