CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mars 06, 2011

Bollesøndag!

Jeg hadde planer om å ta en tur opp i Holmenkollen idag. Men på grunn av manglende utstyr (nei, jeg er ingen fjellgeit) fant jeg ut at det var like greit å se 5-mila på TV hjemme.
Idag er det bollesøndag, så jeg har heller disket opp med boller og krem. Nå venter jeg på at "villmannen" skal komme hjem, så jeg kan få høre hvordan han har hatt det.

Neste gang jeg baker, skal jeg sørge for å ha bakepapir i hus!

Jeg trodde egentlig at jeg ikke likte krem, men hallo, det er jo faaarlig godt!

3 kommentarer:

Silje sa...

For noen herlige blogginnlegg, for ikke å snakke om boller!

Far sa...

De bollene så gode ut. Gleder meg til dere flytter hit, neste år blir vi nok invitert på bolle søndag til dere.

Anonym sa...

Hei Susi!
Det viser seg at du kan noe mere en å skrive gode blogger, de bollene må det nesten være en kondittor som har lager. Susi kan det!
Mange klemmer fra farmor og farfar