CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, mars 20, 2011

De små tingene i livet

På fredag når jeg kom hjem fra jobb fant jeg en konvolutt med navnet mitt på i postkassen. Jeg pleier vanligvis ikke få post, utenom når jeg har bestilt noe på internett, så jeg skjønte ikke helt hva det var. Jeg kjente selvfølgelig igjen håndskriften, og når jeg åpnet var det herlige påskeegg fra lillesøster Cecilie! Jeg ble så glad når jeg leste lappen hun hadde lagt ved, og jeg må innrømme at det kom en liten tåre i øyenkroken. Det er de små tingene i livet som virkelig betyr noe! Søte, snille, lille!

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Hihi, så bra at d gleda deg!
Prøve å finna ein me mange rosa i! <3

Susanne sa...

Hihi! D såg eg faktisk! Å eg kjenne deg så godt at eg visste at d ikkje va tilfeldig;)

Kine sa...

Åååh søøøte dokke!!! =) Det e absolutt VERDENS beste egg! =)

Cecilie sa...

Har ein pose som e tom for aånn egg! Blir aldri lei! hehe!