CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, mars 05, 2011

Et bilde av meg tatt idag, og tre fine ting som har skjedd i løpet av 30 dager

Vel, dette er siste punktet på lista over de 30 utfordringene. Siden alle Kitch'n t-skjortene mine er til vask, fant jeg ut at den perfekte genseren idag måtte være VM-genseren fra Moodskolleksjonen. Denne fikk jeg til jul av Diesel, og jeg elsker den! Den er utrolig god og myk, og veldig søt.
Ute skinner solen fra skyfri himmel, så de fleste er nok i Kollen idag. Får likevel håpe at noen finner veien til butikken vår på Storo! Jeg er iallefall klar til innsats!
Ønsker alle en fortsatt fin lørdag i det nydelige været!

Til slutt; Tre fine ting som har skjedd iløpet av 30 dager:
- Bjørnar, Cecilie og jeg har vært to turer hjemme i Sandnes (Selv om den ene turen var i en trist anledning).
- Cecilie har vært masse på besøk hos oss i Oslo! Vi har shoppet, spist masse god mat og hatt det fantastisk sammen!
- VM i Holmenkollen! Hvordan Bjørnar har engasjert seg, og kost seg. God stemning i byen og medaljer. Det er herlig å være norsk!

0 kommentarer: