CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 04, 2011

Evig lykke:


3 dl omsorg
500 g kjærlighet
1 ss humor
1 håndfull forståelse
2-3 klyper flaks
1 stk deg

Bjørnar er i Holmenkollen. Han dro igår, og kommer tilbake på søndag. Jeg jobber denne helga, så det blir ikke mye VM-titting på meg. Men planen er å dra opp en tur på søndag. Må jo se mesterverket til gutta. Siste nytt er at de har tatt med seg et helt dyr (sau?) som de skal grille på åpent bål.

Det blir jo litt stille her hjemme, men jeg må si det er deilig også. Ingen som roter, ingen som beslaglegger fjernkontrollen, ingen å ta hensyn til. Jeg kan sove midt i sengen, lage akkurat hva jeg vil til middag, høre på den musikken jeg vil. Vel, jeg må vel innrømme at jeg liker rot og kjedelige TV-programmer bedre.. Og jeg vil heller bli laget middag til, enn å velge hva som skal lages! Faktisk! 

0 kommentarer: