CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, februar 18, 2009

Besøk fra Sandnes

Igår fikk Bjørnar og jeg besøk fra Sandnes. Roger, og kameraten hans Bjarte skal på AC/DC konsert, og sover over her hos oss.
Vi møttes i byen for å spise lunsj. Therese, Bjørnar, Roger, Bjarte og meg. Selvfølgelig endte vi opp på Fridays, hvor vi ble sittende i noen timer, før gjestene insisterte på å ta en tur på The Scotchman. Der ble vi ikke lenge, det er liksom ikke helt stedet for Therese og meg, så vi bestemte at alle sammen skulle dra opp til Nydalen, på Bølgen&Moi. Mye hyggeligere!
Der ble vi sittende resten av kvelden!

Idag har jeg bare vært på skolen. Guttene er i byen, og Bjørnar er på jobb. Jeg skal være med Therese ikveld, vi har en middagsdate. Det blir hyggelig!
Nå skal jeg gå å gjøre oppgaver i investering, og vaske litt klær.

Ha en fin dag!

Bjarte

Bjørnar har fått seg enda en øl, på en tirsdag...

Bjørnar, meg, Therese og Roger!

0 kommentarer: