CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, februar 06, 2009

Home Sweet Home<3

Igår kom jeg hjem til Sandnes, og det var jammen herlig! Hadde virkelig gledet meg, til tross for at det "bare" er en måned siden sist jeg var hjemme! Kom forresten ganske sent hjem, så det var egentlig bare å kose litt med Diesel, og krype til køys. Og vet dere hva, folkens? Jeg sover suuuuupergodt i sengen min her hjemme!

Jeg sov faktisk helt til klokken 10, før jeg fikk somlet meg i dusjen. Pappa hentet meg klokken 11. Vi dro til farmor og farfar for å spise lunsj (frokost for meg). Der fikk vi også servert kanelgifler, rosinbrød, og frukt:) Heldige er vi!

Videre hastet pappa og jeg ned på Stentøymagasinet. Jeg hadde nemlig fått bestillt noen deler til bestikket mitt (julegave fra svigers), som tilfeldigvis kom idag! :D
Deretter var vi nedenom Kitch'n, også der fikk jeg handlet litt gaver.
Klokken 3 skulle jeg møte Cecilie, og utrolig nok var jeg ute i ganske god tid. Jeg tok derfor turen innom onkel, i butikken hans Lysmiljø, som forøvriger min gamle arbeidsplass. Det er alltid så gøy å gå innom der, butikken har nemlig flyttet siden jeg jobbet der, og den har blitt utrolig fin! *Susanne liker lamper!!*

Iallefall, vi måtte forte oss videre, jeg skulle kjøre Cecilie på jobb, og hadde frisørtime klokken fire. Klippet hele 5 cm! Og det er MYE! Men ble veeeldig fornøyd! Fikk kura håret ordentlig, så nå er det mykt, glansfult og sist men ikke minst, det ser sunt ut!

Vel, nå skal ikke jeg ramse opp mer, men heller avslutte som vi gjør i jussen, nemlig med en liten konklusjon. Konklusjonen min for dagen er at jeg har hatt det kjempekoselig, og at jeg eeeeelsker å være hjemme!!

0 kommentarer: