CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, februar 14, 2009

Long time, no see!

Det begynner å bli en stund siden jeg har fått blogget ordentlig nå, men denne siste uken har det rett og slett bare vært så mye annet! Mandag og tirsdag har jeg lang skoledag, og onsdag og torsdag jobbet jeg etter skolen.. Da blir klokken fort halv 10 før jeg er hjemme.. Men nå er jeg back on track! Igår var jeg sammen med Therese. Vi shoppet, spiste på Fridays med Hilde, og etterpå dro vi hjem til meg, hvor vi KOSTE oss med påskeegg! Hihi! Vet det er tidlig, men vi klarte ikke la være!


Når jeg skulle overføre bildene fra igår til pc'en kom jeg over dette. Det er et ølglass, som Bjørnar fikk i julekalenderen av meg, og som han bare er SÅÅÅÅÅ stolt av! Hehe! Hvor søtt er ikke det?:)

Som sagt så fikk vi shoppet litt, mine ting til venstre og Therese sine til høyre:)


Jeg sier bare ett ord; NAM!!!