CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, februar 04, 2009

Tenk at hun er 80 år!

Idag fyller min herlige farmor hele 80 år, noe jeg synes er helt uvikrelig!

For en ting er iallefall sikkert, ungdommelig er hun iallefall! Jeg er sikker på at vi kunne kjøpt mye like klær, både av merker, og av utseende. På mobilfronten er hun også fullt oppdatert, og det tikker ofte inn tekstmeldinger "til Susi Gullunge fra Farmor". Samt er hun en ivrig leser av bloggen min.

Det finnes ikke ord som er sterke nok til å beskrive hvor mye jeg ser opp til deg farmor, og hvor ufattelig stolt jeg er av deg! Jeg beundrer deg som person, alle historiene dine, de spennende reisene du forteller om, måten du ler på (spesielt når du ler av farfar), og måten du interesserer deg for meg og mine interesser på!

Tusen takk farmor, for at jeg er så heldig og får komme hjem å feire dine 80 år! Jeg gleder meg!

Bildet er av farmor og meg på Dr. Holms på Geilo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

HEI SUSI gullunge!
Tusen takk for de varme ord i annledning dagen,dette er noe som gleder et gammelt"Hjerte"
Det er jeg som 80 åring som skal takke deg mitt barnebarn for den fine omtalen! Det er ikke alle eldre som er forundt å ha en som deg. Jeg tenker ofte på det året du var hos meg hele dagen! Det er virkelige gode minner om dine første barneår, også nå når du er voksen er jeg stolt av deg.
Hold fram som du stevner!
Farmor