CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, februar 22, 2009

DET SNØR IKKE!

Jepp, det er helt sant! Det har ikke snødd noenting idag! (tror jeg)
Og etter en uke med konstant snøfall, tror jeg at brøytebilene ligger litt på etterskudd! Eller hva tror dere? Dette bildet er tatt ut fra soveromsvinduet vårt. Og det nyttet ikke å sove videre da denne traktoren begynte å brøyte klokken 8 idag tidlig..

Derfor tenkte vi at vi skulle stå opp, og gjøre noe koselig. Vi bakte derfor rundstykker som vi hadde til frokost! Det var jammen godt! Burde virkelig gjøre det oftere, men det blir liksom alltid bortprioritert.. I tillegg har vi hatt storrengjøring på soverommet idag. Vi har hatt ute alle madrassene av sengen, og rullet alt sammen med klesrulle! Vi har også hatt fremme kommoder og nattbord, og det er helt utrolig hvor mye støv som samler seg under der! Jeg lurer virkelig på hvordan det kommer seg inn under der, med tanke på at alt står helt nede på gulvet:P Og til slutt må jeg jo bare si at jeg er kjempeglad for at Alexander vant Melodi Gran Prix igår! Endelig har norge en god representant til den internasjonale finalen 16.mai!

4 kommentarer:

Cecilie sa...

hihi, eg og iselin trodde d va boller me svart oppå! men d va jo gode rundstykker! Send i posten t oss!!! :D

Susanne sa...

haha! ler dåkk å lesa;)
og nei,dåkk får komma her hvis dåkk ska ha;)

Anonym sa...

De såg goe ud. Kan du senna øve någen te meg og.

Susanne sa...

eg får sei te deg, som eg sa te cecilie og iselin, du får komma å henta!