CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, februar 07, 2009

Laurdag!

Idag sov jeg leeeeenge! Egentlig litt dumt å kaste bort dyrebar Sandnes-tid på å sove, men jeg sover så sinnsykt godt her, så jeg måtte bare!
Ellers har jeg vært på IKEA, litt rundt i byen, og på besøk hos Siren. Hun har flyttet for seg selv, i en utrolig fin leilighet på Buggelandstunet. Var egentlig meningen at jeg skulle besøke henne i julen, men da hadde hun ikke fått leiligheten. Jeg har altså gledet meg kjempelenge til å komme på besøk, og tiden bare fløy avsted.. Og det beste av alt, MASSE sladder ble utvekslet!
Når jeg kom hjem hadde mamma laget pizza til oss, som vi spiste mens vi så på delfinale til Melodi Grand Prix.
Nå skal jeg ut, skulle bare innom å sjekke VG. Er visstnok snøkaos på Østlandet, så er spent på flyet mitt imorgen.. Er ingen fly som går til, eller tar av fra Gardermoen nå... Meeen, det er sikkert over til imorgen!

1 kommentarer:

Siren sa...

E d kje herligt me masse sladder!!! Tiå jekk så sinnsykt fort!! :D Kanon kjekt du kom!! :D