CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, februar 09, 2009

SuperSweet 18!


Først av alt vil jeg gratulere verdens beste lillesøster, som fyller hele 18 år idag! Tenk det! Du er myndig, du kan kjøre bil, du kommer inn på utesteder, og sist men ikke minst, du kan kjøpe din egen cider! Men husk på det Cecilie, at sel om du nå er blitt stor, og betegnes som voksen, vil du alltid være min bittelille lillesøster!

Som dere kanskje har fått med dere var jeg hjemme i helgen for å feire farmors 80årsdag. Det var kjempekoselig. Vi var på Sola Strand Hotell, hvor vi spiste god buffet. Alle 11 var samlet, og den ene rørende talen ble holdt etter den andre! Hihi!
Under er et bilde av jubilanten og meg:)

PS! Jeg fikk gave av Bjørnar når jeg kom hjem igår! Et kjempefint sølvsmykke!! Tusen takk!

0 kommentarer: