CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juli 23, 2009

Bjørnar har dratt!

Idag kom Randi, Stig, Lisbeth og Knut innom å hentet Bjørnar. De hadde vært i København, og da passet det bra at Bjørnar kunne sitte på med de ned til Risør. Jeg skal altså være alene hjemme imellom 7 og 10 dager. Skulle ønske jeg kunne dratt ned og, men jeg må være igjen å jobbe! Men for all del, er jo godt med litt alenetid innimellom og! Nå slapper jeg bare av, kleshaugen etter sydenturen begynner å minke, og det er helt stille i leiligheten... Klokken 16 skal jeg på jobb, tilbake til "hverdagen".. Ønsk meg lykke til!

4 kommentarer:

Miriam sa...

Lykke til!:) Jobber du hverdag neste uke?

Kine sa...

Lykke te!!! =D

Anonym sa...

Susi gullunge! Du mestrer det meste
så 7-10 dager med jobb er ingenting for deg!
Den " kule"

tante Jani sa...

Lykke til ;-) Jeg jobber også, hvis det kan være en trøst. Ingen trenger være i tvil om at du har vært på ferie, det viser tydelig, du er blitt skikkelig brun !!! Ser du har fått en anonym kommentar fra "kule f f"
Ha en fin helg som "gressenke" ;-)