CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juli 02, 2009

Sommerferie!


De siste dagene har gått i ett. Fredag jobbet jeg 13-21, lørdag 11-18, mandag og tirsdag 13-21. Det sier seg vel selv at jeg ikke har gjort særlig annet enn å jobbe i denne varmen, og har vært helt utslitt da jeg har kommet hjem! Heldigvis har jeg verdens beste kjæreste, som hver kveld har hatt ferdig middag til meg når jeg har kommet hjem svett og klam! Føler meg virkelig heldig! På tirsdag, etter jobb og middag, gikk vi en tur ned på Bølgen&Moi. Der satt Minken, Jonas og Magnus, som hadde kosa seg med 5retters. Flaks som vi har, rakk vi å få med oss desserten! Herlig brownie, med vaniljeis og hvitvin! Kan det bli bedre?!?

Vel, iallefall, igår jobbet jeg tidligvakt, 10-17.30. Bjørnar jobbet også. Vi var hjemme nokså samtidig, så vi bare stelte oss, før vi gikk ned på Bølgen å spiste. Deilig å slippe å lage middag i denne varmen! Videre bar det ned til St.Hanshaugen, hvor Minken stolt viste frem den nye penthouseleiligheten sin! Vi hjalp henne å flytte litt fra gamleleiligheten på Bislett, før vi endte opp på terrassen med øl og freshe drinker!

Nå driver jeg å pakker siste rest, vasker klær og rydder leiligheten. Føler litt at tiden ikke har strukket til den siste uken, og jeg skal jobbe både ikveld og tidligvakt imorgen. Så det er liksom nå jeg må gjøre alt klart til morgendagens hjemreise. Ellers blir nok også dette siste ordentlige innlegget på noen uker, men jeg skal prøve å holde dere oppdatert. Tenkte derfor å sette opp et lite program under, sånn at dere har en viss anelse om hva jeg bedriver tiden min med!

Fredag 3. juli: Jobb 10-16 --> Hjem til Sandnes.
Lørdag 4. juli: Optikker, shopping, besøke venner og familie i Sandnes.
Søndag 5. juli: Farfar blir 80 år, og dette skal FEIRES! Hele Aareskjold-klanen + én Stenersen skal på Hummeren Hotel for å hedre bursdagsbarnet!
Mandag 6. juli: Drar avgårde til Spania.
Tirsdag 7. juli: ett ord --> BEACH!!
Onsdag 8. juli: Jeg blir 21! hurra for meg! Vi skal også til Barcelona for å møte Nadia og en venninne av henne. Gå i akvariet, før vi drar opp til La Sagrida Familia og tar en piknik i Gaudiparken!
Torsdag 9. juli: Se 6. etappe av Tour de France i Lloret de Mar.

Vel, det er det som så langt er planlagt. Ellers blir det nok mye tid på stranden, på byen, shopping og på resturanter. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!

Vi kommer hjem igjen 20. juli. Da blir Cecilie med oss en kjapp tur til Oslo.

Ellers skal jeg bare jobbe, mens Bjørnar skal til Risør. Jeg får ikke dratt ned dit før 6.august, men da får jeg iallefall vært med på Trebåtfestivalen!

Dette blir en fantastisk sommer!!
God sommer alle dere kjære, kjente og ukjente lesere!!