CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juli 30, 2009

Solsiden

Igår var jeg inne på finn.no. Liker å følge med på hva som selges, både i Sandnes, og her i Nydalen. Jeg fant også dette bildet, av Solsiden, hvor vi bor. Helt til venstre ser dere Torgbygget, hvor det er Narvesen, Kaffepikene, frisør, apotek, Rimi og Parfymelle. Ved siden av Torgbygget ligger SAShotellet, så begynner Solsidenblokkene, etterfulgt av PST, som forøvrig ikke vises på bildet. Man kan heller ikke se leiligheten vår, eller BI. Nå er snart hele uteområdet ferdig. Der har vi badeplass og tursti langs Akerselva, sandvolleyballbane og badmintonbane. I tillegg har vi grillplasser, med benker, bord og overbygg. Skjønner dere nå hvorfor jeg trives så godt? :D

2 kommentarer:

Iselin sa...

Du e lucky:) Eg komme snart på besøk t den fine osloplassen du har fonne deg susi:)

tante Jani sa...

Kjempeflott at du trives, men eg håbe ikkje du trives så godt at du ikkje vil flytta tebage te Sandnes. D e ganske bra her og, bortsett fra været då ;-) Bare så du vett d.