CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, juli 28, 2009

Så sitter jeg her igjen da...

.... å ikke riktig vet hva jeg skal blogge om. Det har ikke skjedd noen ting siden sist, annet enn at jeg har jobbet, og surret rundt her hjemme. Igår laget jeg til og med middag. En ordentlig singelmiddag! To poteter, to hjemmelagte kjøttkaker (som Bjørnar har vært så snill å lage til meg i porsjonspakninger i fryseboksen), og brun saus såklart. Det var skikkelig stusselig å sitte alene å spise, men de fleste av mine kjære venner er hjemme hos foreldre, eller på ferie, og de som ikke er det, jo, de jobber! Hvem skulle trodd at det var så vanskelig å finne på noe å gjøre når man bor i Oslo?!

Idag er det faktisk fint vær, ikke en sky på himmelen. Det er jo selvfølgelig typisk at jeg har senvakt, så tenkte derfor å komme meg ut nå før jobb. Etter det skal jeg en tur innom solstudioet i naboblokka, å jobbe litt med brunfargen!

Hade på badet!

3 kommentarer:

Miriam sa...

Trenger du å jukse med brunfargen når du har vært to uker i syden?:P

Susanne sa...

den er long gone! hadde jo bare en uke med sol:P

skal du på glassmagasinet imorgen?:P

Iselin sa...

Dokke e jo allti knall brune når dokke komme hjem fra spania:P
Snille bjørnar så har lagt mad t deg, d e sje så lett å laga en "skikkeli" middag når du e aleina hjemma. Merke jaffall eg, nå når mamma og di e vekke. He he:p