CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, juli 31, 2009

Nerd

Hjemme hos oss er det Bjørnar som styrer med TV, PC, internett og fjernkontroll. Det har fungert helt fint frem til nå. Vi har nemlig en fjernkontroll som er så avansert, at man nærmest må ha høyskoleutdannelse for å i det hele tatt klare å skru på TV'en. Bjørnar har siden dag en argumentert med at den er kjempesmart, fordi den kan brukes både til TV, dekoder, DVD-spiller og Ipod-dockingen. Problemet mitt er bare, for en uke siden så jeg på film. Jeg fikk omsider satt den på etter lang telefonveiledning fra Bjørnar. Idag var det igjen daks for å se på tv, men problemet var da å få bort DVD-innstillingene. Jeg holdt på i sikkert en time, før jeg rett og slett ble så irritert at jeg dro ut kontaktene! Nå går jeg å legger meg! Natta!

3 kommentarer:

Iselin sa...

Off d hørtes avansert ud. Bra du har Bjørnar:)

Miriam sa...

Haha! Tviler ikke;P

Minken sa...

hahaaa"!!! du er søt! <3