CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, august 02, 2009

Vet ikke hva som er verst...


...Å dra til Strømstad, eller å bruke godt over 2000 kr på shampoo??
Vel, vi er iallefall tilbake, og det er vel ikke nødvendig å nevne at bilen var STAPPFULL?? Jeg hadde sansen for at kjøpesenteret på Nordby hadde søndagsåpent, og at utvalget av butikker ikke var så aller verst! Jeg er veldig fornøyd med dagens fangst, og det er godt å få fyllt opp fryseboksen før skolestart. Jeg liker nemlig karbonadedeig mye bedre enn vanlig kjøttdeig, så det siste året må jeg innrømmet at det er blitt X antall turer over grensa.. Hehe! Kall det gjerne harry, men det virker jo som halve norge gjør det!

1 kommentarer:

Miriam sa...

Gøy på grensen da;D Jeg skal også shoppe der snart håper jeg!