CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, august 28, 2009

Ikke helt pigg!

De siste dagene har jeg ikke vært helt iform. Har hatt vondt i hodet, vært svimmel og egentlig bare slapp. Idag kunne jeg heldigvis sove lenge. Bjørnar stakkar, kom hjem fra jobb leeenge etter jeg hadde sovnet igår, og hadde forelesning klokken 8 idag tidlig. På vei hjem fra skolen hadde han handlet frokost til oss. Deilig luksusloff, spekeskinke, ovnsbakt fersk leverpostei, rødbeter og appelsin juice. Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg har verdens snilleste kjæreste! Den gode frokosten hjalp litt på formen også :)

4 kommentarer:

Kine sa...

Nååååå =)

the Folding chair sa...

Hei,
surfet innom deg via husmor dronninga. Så koselig blogg du har, jeg legger meg til som følger jeg :)

Ønsker deg god bedring, og en fin helg.

HusmorDronninga sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Setter veldig pris på at folk legger igjen et spor når de er innom :) legger meg selv til som følger av bloggen din også jeg..

Håper du blir snart frisk igjen!

Hilsen Kjersti

HusmorDronninga sa...

Jeg har sendt deg en utfordring i bloggen min!